середа, 21 лютого 2024 р.

У ПОШУКАХ РІДНОГО СЛОВА

                   Мово моя, ти для мене криниця,
     Я навіки з тобою, допоки я є.
П'ю з твого джерела і не можу напитись,
Ти для мене любов і натхнення моє...
Надія Красоткіна
    21 лютого світова спільнота відзначає День рідної мови. Це свято покликане захистити національну, культурну ідентичність народу, утвердити рідну мову як державну.
    Сила слова безмежна! Воно здатне робити диво, бо хвилює найтонші струни людського серця. До Міжнародного дня рідної мови з метою формування в учнів любові до материнського слова, бажання його вивчати, удосконалювати мовленнєві здібності та виховання патріотизму, гордості за свою Батьківщину у Новокривотульській філії вчителями української мови і літератури проведено інтелектуальну квест-гру "У пошуках рідного слова", у якій взяли участь учні 5-9 класів (команди "Ерудит" та "Мовознавці"). Активні шанувальники рідної мови успішно подолали 7 станцій: "Кросворд", "Дзеркало", "Антонімія", "Народ скаже, як зав'яже", "Ерудит", "Творча", "Квіткова". У ході гри в командах панувала атмосфера  співпраці, доброзичливості і водночас великої відповідальності за правильність виконання завдань. Квестери довели: вони знають і люблять свою мову, усвідомили, що обов'язок кожного українця - досконало володіти мовними багатствами для комунікації і пізнання навколишнього світу.
     Переможців квест-гри нагородили цінними подарунками і заохочувальними бонусами. Урочистості святу додали музичні композиції "Одна калина" та "Батьківська мова" у виконанні учениць 9-го класу Василюк Анни і Паращук Анастасії.


Немає коментарів:

Дописати коментар

День Європи

Сьогодні, 9 травня, Україна разом з усією Європою відзначає День Європи. День, коли єдність та мир є не просто мрією, а реальною метою, до я...