НА ДОПОМОГУ БАТЬКАМ

ІМУНІЗАЦІЯ

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ НА ЛІТНІХ КАНІКУЛАХ 

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ НА ЗИМОВИХ КАНІКУЛАХ

КАРАНТИН З КОРИСТЮ

ЗАКОН ПРО ВИЇЗД ДИТИНИ ЗА КОРДОН

ПРОФІЛАКТИКА КІБЕРБУЛІНГУ

ПАМ'ЯТКА ПРО БЕЗПЕЧНИЙ ІНТЕРНЕТ

Поради батькам щодо безпечного Інтернету
1.Цікавтесь тим, як підліток проводить час онлайн.
2.Допоможіть сину чи доньці критично оцінювати те, що він чи вона бачить в мережі, а також перевіряти надійність ресурсів.
3.Встановіть разом приватні налаштування у соціальних мережах, які використовує підліток.
4.Розмовляйте про ризики в Інтернеті. Почати таку бесіду можна через прохання допомогти вам на якомусь онлайн ресурсі чи спільному вирішенні кросворду, який знайдете в додатках.
5.Нагадуйте підлітку про те, щоб перед поширенням будь-якого матеріалу варто уявити, що все, що підліток хоче написати або надіслати, висить на великому білборді перед школою, який бачать усі. Якщо син чи донька не хоче, аби будь-хто міг це побачити, тоді не варто публікувати такі матеріали чи навіть надсилати його в особисті повідомлення.
6.Якщо син чи донька прийшли до вас розповісти про щось неприємне, що з ними трапилось в мережі, то вислухайте його чи її без осуду.
7.Нагадуйте щодо збалансованого часу – зміну онлайн активностей на офлайн.
       Якщо підліток став жертвою кібербулінгу, то поговоріть з нею та підтримайте її. Разом зверніться до адміністрації соціальної мережі чи ігрової платформи зі скаргою на користувача-булера. Якщо булер навчається в одній школі з вашою дитиною, то ви маєте право звернутись до директора школи зі скаргою та з заявою до поліції.
Порядок дій дорослого, якщо дитину цькують в інернеті
1.Опанувати паніку й не сварити дитину.
2.Зробити копії сторінок, де ви бачите образливі коментарі.
3.Звернутися до служби підтримки соціальних мереж.
4.Не варто писати коментарі у відповідь.
5.Якщо цькують однокласники в чатах, то це комунікація між батьками дітей і школою. Потрібно зробити копії образ і повідомити класному керівнику. Якщо образи й далі надходять, потрібно подати до адміністрації школи заяву щодо булінгу.
6.Звернутися до анонімної цілодобової безплатної консультаційної лінії допомоги 15–45, обрати пункт 3.
 



Закону Україну «Про освіту» (2017 р.)

Стаття 3. Право на освіту

Кожен має право на якісну та доступну освіту. Право на освіту включає право здобувати освіту впродовж усього життя, право на доступність освіти, право на безоплатну освіту у випадках і порядку, визначених Конституцією та законами України.

Право особи на освіту може реалізовуватися шляхом її здобуття на різних рівнях освіти, у різних формах і різних видів, у тому числі шляхом здобуття дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та освіти дорослих

 

Закон України «Про освіту»

Стаття 9. Форми здобуття освіти

Особа має право здобувати освіту в різних формах або поєднуючи їх.

Основними формами здобуття освіти є:

  • ·        інституційна (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева);
  • ·        індивідуальна (екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж, на робочому місці (на виробництві);
  • ·        дуальна.

Очна (денна, вечірня) форма здобуття освіти - це спосіб організації навчання здобувачів освіти, що передбачає їх безпосередню участь в освітньому процесі.

Заочна форма здобуття освіти - це спосіб організації навчання здобувачів освіти шляхом поєднання очної форми освіти під час короткочасних сесій і самостійного оволодіння освітньою програмою у проміжку між ними.

Дистанційна форма здобуття освіти - це індивідуалізований процес здобуття освіти, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, що функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.

Мережева форма здобуття освіти - це спосіб організації навчання здобувачів освіти, завдяки якому оволодіння освітньою програмою відбувається за участю різних суб’єктів освітньої діяльності, що взаємодіють між собою на договірних засадах.

Екстернатна форма здобуття освіти (екстернат) - це спосіб організації навчання здобувачів освіти, за яким освітня програма повністю засвоюється здобувачем самостійно, а оцінювання результатів навчання та присудження освітньої кваліфікації здійснюються відповідно до законодавства.

Сімейна (домашня) форма здобуття освіти - це спосіб організації освітнього процесу дітей самостійно їхніми батьками для здобуття формальної (дошкільної, повної загальної середньої) та/або неформальної освіти. Відповідальність за здобуття освіти дітьми на рівні не нижче стандартів освіти несуть батьки. Оцінювання результатів навчання та присудження освітніх кваліфікацій здійснюються відповідно до законодавства.

Педагогічний патронаж - це спосіб організації освітнього процесу педагогічними працівниками, що передбачає забезпечення ними засвоєння освітньої програми здобувачем освіти, який за психофізичним станом або з інших причин, визначених законодавством, зокрема з метою забезпечення доступності здобуття освіти, потребує такої форми.

Здобуття освіти на робочому місці - це спосіб організації навчання здобувачів освіти, завдяки якому оволодіння освітньою програмою (як правило, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти) відбувається на виробництві шляхом практичного навчання, участі у виконанні трудових обов’язків і завдань під керівництвом фахівців-практиків, залучених до освітнього процесу.

Дуальна форма здобуття освіти - це спосіб здобуття освіти, що передбачає поєднання навчання осіб у закладах освіти (в інших суб’єктів освітньої діяльності) з навчанням на робочих місцях на підприємствах, в установах та організаціях для набуття певної кваліфікації, як правило, на основі договору.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок пам'яті "Чорнобиль. Трагедія. Пам'ять"

26 квітня у Новокривотульській філії проведено для учнів 2-6 класів Урок пам’яті, присвячений річниці аварії на Чорнобильській АЕС. Метою за...