неділю, 7 квітня 2024 р.

Ранкова руханка

У неділю, 7 квітня, відзначали Всесвітній день здоров'я. Метою його є наголошення на важливості здоров’я в нашому житті, підвищення поінформованості про різноманітні захворювання, надання рекомендацій щодо поліпшення самопочуття і стану здоров’я, переконання до здорового способу життя.
Це чудовий час, щоб нагадати собі про важливість бережливого ставлення до нашого тіла та душі. У  Новокривотульській філії Старокривотульського ліцею адміністрація та педагогічний колектив завжди прагнуть створити найкращі умови для збереження та підтримки здоров'я наших дітей. Тому, у понеділок було проведено ранкову руханку, участь у якій взяли усі учні та вчителі закладу освіти.
     Бажаємо всім міцного здоров'я, радості та позитивних емоцій!


 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок пам'яті "Чорнобиль. Трагедія. Пам'ять"

26 квітня у Новокривотульській філії проведено для учнів 2-6 класів Урок пам’яті, присвячений річниці аварії на Чорнобильській АЕС. Метою за...