Прийоми мотивації та організації навчальної роботи
учнів впродовж уроку сприяють створенню такої ситуації, коли учні відчувають
задоволення від своїх успіхів у навчанні. Запитання вчителя до учнів збуджували
їх до самостійних суджень і практичних дій. На уроці вчителем використані усі
види мовленнєвої діяльності.
Вдале поєднання форм (індивідуальної, фронтальної, групової), прийомів навчання
(«Асоціативний кущ», «Мозковий штурм», «Закінчи речення», «Знайди аналог»,
рольова гра «Телеміст. Україна - Берлін») дозволило вчителю активізувати
навчальну діяльність учнів. Учитель упродовж уроку виступав у ролі
фасилітатора, модератора.
вівторок, 22 лютого 2022 р.
Урок німецької мови "Deutshland. Berlin "
У рамках методичного тижня Брезіцькою Н.П. для
вчителів гімназії проведено відкритий урок з німецької мови у 9 класі. Активна
робота учнів у ході уроку дозволяє зробити висновок про те, що матеріал з теми
засвоєно і мети досягнуто.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Окопна свічка, виготовлена з любов'ю
Горить окопна свічка і солдат Тримає над вогнем замерзлі руки. ...
-
Із погіршенням погодних умов, настанням морозів виникла у вчителів Новокривотульської філії Старокривотульського ліцею ідея виготовлення око...
-
Різдво – це час підтримки наших близьких і символ надії на краще майбутнє. У ці святкові дні ми є серцем і молитвою разом з нашими воїнами, ...
-
Методичний тиждень завершився виховним заходом «Подорож в англомовні країни», який провела для учнів та вчителів філії вчитель ...
Немає коментарів:
Дописати коментар