Прийоми мотивації та організації навчальної роботи
учнів впродовж уроку сприяють створенню такої ситуації, коли учні відчувають
задоволення від своїх успіхів у навчанні. Запитання вчителя до учнів збуджували
їх до самостійних суджень і практичних дій. На уроці вчителем використані усі
види мовленнєвої діяльності.
Вдале поєднання форм (індивідуальної, фронтальної, групової), прийомів навчання
(«Асоціативний кущ», «Мозковий штурм», «Закінчи речення», «Знайди аналог»,
рольова гра «Телеміст. Україна - Берлін») дозволило вчителю активізувати
навчальну діяльність учнів. Учитель упродовж уроку виступав у ролі
фасилітатора, модератора.
вівторок, 22 лютого 2022 р.
Урок німецької мови "Deutshland. Berlin "
У рамках методичного тижня Брезіцькою Н.П. для
вчителів гімназії проведено відкритий урок з німецької мови у 9 класі. Активна
робота учнів у ході уроку дозволяє зробити висновок про те, що матеріал з теми
засвоєно і мети досягнуто.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Осінній день оповив землю сумом і тишею… Здається, навіть ранкове небо плакало дрібним дощем, проводжаючи у вічність юне життя. А ...
-
«Не зорі падають із неба. Зірки ідуть у небеса..». Під такою назвою 23 травня відбулася у Новокривотульській філії Година пам’яті, яку п...
-
1 жовтня в Україні відзначають і День Захисника України, і День українського козацтва, і свято Покрови Пресвятої Богородиці. Усі ці три с...
-
Міжнародний день піци відзначається кожного року 9 лютого. Щорічно в цей день поціновувачі відзначають свято італійської страви. Учні Новок...
Немає коментарів:
Дописати коментар