18 лютого в Новокривотульській гімназії відбувся психолого-педагогічний семінар «Психологія командної взаємодії у контексті психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами». Метою семінару було розширити знання педагогів щодо організації інклюзивної освіти в гімназії, презентувати інклюзивну модель розвитку, виховання, навчання дітей з особливими освітніми потребами та співпрацю учасників освітнього процесу. В рамках семінару було розглянуто наступні питання: 1.Система взаємодії, координації та інтеграції процесів підтримки дитини з особливими освітніми потребами.
2.Узгодженість дій всіх учасників
психолого-педагогічного супроводу в реалізації індивідуальної програми
розвитку.
3.Роль асистента вчителя в організації
інклюзивного навчання.
Під час семінару було організовано
тренінг, на якому всі учасники активно працювали та спільно розробили пріоритетні аспекти у організації
інклюзивного навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар