неділя, 13 грудня 2020 р.

«Народ мій завжди є, народ мій завжди буде»

 

Народе мій, пишаюся тобою:

Моя душа – частинка твого «Я».

Красою правди у святім двобою

 Понад Майданом сонця лик сія…

Є нація! Хай знають всі у світі:

Ми є! Народ піднявся із колін!

І переможно сонце правди світить,

Співаєм гордо наш Державний Гімн.

З метою  вшанування громадянського подвигу учасників Помаранчевої революції та Революції Гідності, національно-патріотичного виховання дітей, утвердження демократичних цінностей, ідеалів свободи і справедливості, європейського шляху розвитку України у  Новокривотульській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів пройшли заходи, які висвітлюють доленосні сторінки в історії України початку XXI століття. 

Для учнів початкових класів було проведено інформаційні експрес-хвилинки «Герої нашого часу», «Народ мій завжди є, народ мій завжди буде». Для учнів 5-8 класів, класні керівники підготували тематичні виховні години з використанням технології критичного мислення "Феномен "революція" в українському державотворенні ХХ - початку ХХІ ст."


23 листопада педагог-організатор, Буждиган І.М.,провела з учнями 9 класу диспут на тему «Відважні: борці за Україну ХХ століття», який проходив під девізом «Хто не буде пам’ятати минулого, той не матиме  майбутнього». У ході заняття учням продемонстрували хронологію подій періоду листопада 2013 року – лютого 2014, показали відеофрагмент документального фільму
«Річниця Майдану»
. Дев’ятикласники виконали гімн Майдану «Воїни світла» та промовили молитву за мир і спокій в Україні. Завершили диспут виступом класного керівника – Брезіцької Н.П., яка розповіла дітям про революційні події, які відбувалися у нашому обласному центрі, учасником яких вона була. Розповідь неабияк зацікавила та стривожила дитячі серця, учні висловлювали свої думки щодо подій, які сколихнули не тільки Україну, але й увесь світ. Закінчили зустріч загальним фото-флешмобом «Гідність – європейська цінність». 

Відзначаючи День Гідності та Свободи, ми сповнені гордістю за наших співвітчизників, які понад усе цінують свободу і гідність та продовжують боронити незалежність України від зовнішньої агресії.

Немає коментарів:

Дописати коментар

День Європи

Сьогодні, 9 травня, Україна разом з усією Європою відзначає День Європи. День, коли єдність та мир є не просто мрією, а реальною метою, до я...